dinsdag 31 december 2013

Hier zijn ze dan...

...dè goede voornemens van 2014!


  • Glutenvrije maaltijden en nieuwe recepten uitproberen
  • Naar het buitenland reizen
  • Blijven lezen (vorig jaar had ik dit voornemen ook, en dat is gelukt, dus; blijven doen)
  • Mijn handen/nagels beter verzorgen
  • Elke dag zonnebrandcrème gebruiken
  • Elke dag mijn gezicht reinigen
  • Mijn haar verven
  • Op zoek gaan naar God (a.k.a. een waarheid?)
  • Tuin opknappen
  • Sparen
  • Meer gaan naaien
  • Weer gaan hardlopen
  • Oorbellen dragen (gaatje opnieuw laten prikken)
  • Financiën bijhouden
  • Paardrijden
  • Meer bloggen
  • Boek afmaken

Dit zijn natuurlijk allemaal kleine dingetjes en veel materiele zaken. In eerste instantie had ik maar twee goede voornemens: meer dingen doen die ik leuk vind, waar ik blij van word en meer voor mezelf opkomen. Daaronder vallen een aantal van bovengenoemde voornemens. Ik vond deze twee wat weinig en ik vind het toch leuker om ze wat specifieker te maken. Als ik ze niet allemaal haal, dan is dat niet erg. Ik ben niet perfect, maar er zijn gewoon een paar dingen die ik wil doen en die heb ik in mijn lijstje gezet. ;)

Verder ben ik van plan om een grote schoonmaak te houden, d.w.z. een hoop wegdoen, weggeven en herorganiseren. Welke spullen gebruik ik nu werkelijk en welke staan hier maar een beetje te verstoffen?

Aangezien ik nog steeds zuinig probeer te doen en niet veel nieuwe spullen koop, wil ik een soort fotoreportage/filmpje maken van outfits die ik samenstel van kleren die ik al heb. Ik krijg ook een hoop kleren die anderen niet meer passen, dus ik heb ook eigenlijk niks nodig. :) Dat is mooi meegenomen en hopelijk lukt het om wat te sparen.

Verder wil ik een filmpje/fotoding maken wanneer ik mijn haar ga verven. Just for fun. (:

Bloggen is zo leuk, maar het voelt nog steeds een beetje awkward omdat je best wel veel persoonlijks op internet zet. Daar heb ik moeite mee en ik heb ook liever niet dat iemand die ik 'in het echt' ken, dit leest. :/
Eigenlijk moet ik me gewoon niet zo aanstellen en in het echt ook uitkomen voor wie ik ben. Toch? Bleh.

Anywayz, ik ga kijken of ik mijn (glutenvrije, jaja) bladerdeeg al is ontdooid, dan kan ik beginnen aan mijn appelflapprobeersel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten