woensdag 2 oktober 2013

10 tot 1

10 dingen over mezelf

* mijn lievelingsdier is een panda
* ik ben heel fanatiek met spelletjes
* mijn huisdieren krijgen vrijwel wekelijks een nieuwe bijnaam
* Natuurkunde interresseert mij enorm
* mijn droom is om in mijn eentje een wereldreis te maken
* ik ben een stresskip
* ik raak voortdurend mijn bril, mobiel, rijbewijs, ov-chipkaart en pinpas kwijt
* mijn lievelingskleur is rood
* ik verzamel bliklipjes, lintjes, touwtjes, stenen en andere ondingen
* als het onweert, ben ik gefascineerd door de donders en de bliksems

9 dingen die ik leuk vind

* mijn kat
* freerunning
* League of Legends
* make-up
* lezen
* pianospelen, eigen muziek maken
* cadeautjes kopen
* mijn huis opnieuw inrichten en opruimen
* tekenen

8 dingen die ik niet leuk vind

* iets moeten
* marsepein, spijs
* dat ik nooit tevreden ben
* een miskoop doen
* onderbroken worden
* niet serieus genomen worden
* opvallen
* een grapje of opmerking niet begrijpen

7 plekken waar ik graag kom

* Bretagne in Frankrijk
* Santorini in Griekenland
* internet
* achter de piano
* mijn bed
* een knus hoekje waar ik even alleen ben
* bos en strand

6 manieren om mijn hart te winnen

* oprecht zijn
* een mooie stem
* van dieren houden
* geduld hebben
* anders dan anderen zijn
* kunnen luisteren
(Eigenlijk al deze eigenschappen heeft mijn vriend, besef ik me nu. :P)

5 plaatsen waar ik nog heen wil

* Zuid-Italie
* de Verenigde Staten
* het blindenmuseum
* het heelal
* de hemel, als die er is

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

* ideeen
* humor
* mensen in mijn directe omgeving
* twijfels

3 van mijn lievelingsliedjes

* In Your Words (door Lamb of God)
* Canto Ostinato (door Simeon ten Holt)
* Koyaanisqatsi (door Philip Glass)

2 wensen

* mijn eigen weg gaan en me niets aantrekken van wat anderen vinden van of denken over mij
* God ontmoeten, als er zoiets of iemand bestaat

1 laatste woord

* ondoorgrondelijk
Dit is een woord dat bijna allesomvattend is, voor mij.

6 opmerkingen:

  1. Leuke post, tof om je zo wat beter te leren kennen :-) Panda's zijn inderdaad cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof dat we je zo beter leren kennen ! En de wereld in je eentje rondreizen als je een stresskip bent is misschien niet zo een slim ideetje haha :D x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je zo beter te leren kennen! Ik raak ook altijd alles kwijt. Zo niet handig haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit zo'n leuke tag. Ik vind onweer ook altijd te gek om naar te kijken het heeft altijd wat spannends en het is zo mooi om naar te kijken en zoveel mensen zijn er echt bang voor.

    BeantwoordenVerwijderen